Skip to main content

Planujemy wyposażenie “nowego” Urzędu Gminy

2024-01-11

Korzystając z pomocy Pani architekt Martyny Kordys planujemy, jak wyposażyć pomieszczenia biurowe przyszłego “nowego” urzędu. Wbrew pozorom sprawa nie jest taka prosta i na pewno nie jest to jedyne spotkanie. Chcąc sprostać oczekiwaniom naszych pracowników i mieszkańców, musimy jak najlepiej zaplanować wewnętrzny układ pomieszczeń, następnie dobór mebli i urządzeń.

Mamy szansę na poprawę warunków pracy, ale przede wszystkim obsługi interesantów. Ze względu na zmiany organizacyjne i kolejne nowe obowiązki nakładane na gminę, w starym budynku po prostu przestaliśmy się mieścić. Połączona księgowość GOPS i szkoły a także stanowisko ds. bezpieczeństwa obecnie znajdują się w budynku szkoły, inwestycje i fundusze sołeckie razem z przejętym po GZK referatem wod-kan mieszczą się w budynku dawnego GZK. Trzy lokalizacje to utrudnienie dla interesantów, którzy muszą krążyć od budynku do budynku, ale też dla pracowników, brak pełnego zgrania systemów komputerowych na których pracujemy, no i wiecznie zapchany parking… Po prostu będzie lepiej.